min engla - 5 år?

2010-07-02 | 23:05:02
varje år så säger jag "hjälp, var har det här året tagit vägen? vad har vi gjort?" och i år är inget undantag. jag har sagt det otaliga gånger det senaste dagarna och varje gång så går hjärnan på högvarv och jag försöker tänka tillbaka .. för ett år sedan .. två år sen osv. det är på barnen man märker att tiden går ..

förra året så skrev jag här i bloggen under kategorin 'min graviditet' om det sista dagarna innan engla föddes. om hur jag åkte in inför ett rutin vändningförsök och om hur jag sen blev kvar på sjukhuset för att inte komma därifrån tomhänt. en liten engla föddes! 4 veckor för tidigt tittade hon ut i världen och idag är det precis 5 år sedan som jag låg med värkar och slutet var nära nära. slutet - början som ledde mig till dig, min engla ♥

050701
050702
050703
förlossningen

idag är jag så otroligt lycklig och glad över det beslut som jag tog för snart 6år sedan, om att behålla den lilla grodd som växte i min mage. jag är stolt för att jag tog beslutet och idag finns det ingen som kan tala om att det var ett felaktigt val. engla är, och kommer alltid att vara den absolut viktigaste personen i mitt liv och även de bästa som hänt mig. all kärlek till dig mitt hjärta!!

jag älskar dig min stora tjej

Kommentarer
din mamma

vilka dagar. Jag var jätte trött när jag kom hem. Börjar kanske bli gammal. TÄNKTE, herregud när jag kom hen förr tänkte jag på allt kul som barnen haft och vi med och bestämde mig att ni alla ska oxå ibland träffa varandra för att ha kvar kontakten, den är viktig. Du vet aldrig vad som händer sig i livet. Hoppas att ni vill åka upp någon mer gång

2010-07-02 23:46:22
mela

blev visst lite tårögd här. visst är kärleken till ens barn den största!

2010-07-02 23:48:39 http://melano.webblogg.se/
ina-bina

Vad söta ni är och GRATTIS till Englan på världens bästa födelsedag (min också!), haha :D

2010-07-02 23:50:00 http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Eller ja, i förskott blev det visst, trodde den var över tolv :P

2010-07-02 23:50:37 http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Haha, tackar :P Visst har hon namnsdag idag också. Aurora väl? :) Duebbelgrattis då ju :D

2010-07-03 02:06:56 http://inabina.blogg.se/
P A U L I N E

Åh, grattis till Englas 5 år! Tänk vad tiden gått fort, helt sjukt att hon är så stor! Tycker nyss vi gick på SFG och du hade bebbemage :)



Kram

2010-07-06 16:23:18 http://sofiapauline.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback