the D day!

2011-05-20 | 13:14:18



"två veckor är lång tid"
"no shit."

jag ältar, jag vet .. men ni kan inte ana som jag längtat efter idag! för två veckor sen mötte jag upp m på söder och lämnade över engla. det gjorde ont i mitt mamma ♥ när jag tänkte på att nu lämnar jag henne för 2 veckor!

nu har dessa två sniglat sig fram och äntligen så har det passerat! engla har med all säkerhet haft det riktigt härligt och skönt utan mamma och jag ska inte sticka under stolen med att det är skönt att kunna vara spontan och 'bara vara' som jag har kunnat vara dessa veckor. men 2 veckor är länge om man är van vid att ha henne allitd.

vid 16 tänkte jag smita idag och då är planen att hämta upp två förväntansfulla små damer på förskolan. c ska följa med hem och sova över hos oss, första gången för dem bägge! det ska bli väldigt spännande att se hur kvällen fortlöper men jag tror det kommer gå fin fint! somsagt så laddar jag inför barbie maraton och saade på högsta!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback