serena blanc!

2011-05-03 | 21:09:10


fin fina tapeten till köket från manuel canovas - serenablanc!

äntligen så har tapeten kommit hem :) jag vet inte om ni minns när jag skrev om den för några veckor  då jag och c bokstavligen gick in och pekade på en av de första vi såg och båda bara älskade den! den kommer från manuel canovas och heter serena blanc, vi ska ha den i köket, så fint :)

jag hade hoppats att vi skulle ha hunnit få upp den nu i helgen men hjälp vad helgen gick i ett! nu håller jag istället tummarna för kommande helg, inge fler planer än 30 års fest på lördag kväll .. så vi bör hinna få hit daniel med en lite mutning med en whisky kanske? hah! jag kan direkt säga att ingen av oss är tapetsättare!


Kommentarer
Linda

Jättefin tapet! Den är romantisk men ändå fräsch, det kommer säkert bli jättebra när det är klart! :)

2011-05-03 22:04:21 http://headlong.blogg.se/
Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

det kommer bli såå fint!

2011-05-04 12:55:31 http://ronile.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback