manuel canovas

2011-04-17 | 11:19:07

fin fina tapeten serena blanc till köket


när vi flyttade in i lägenheten för drygt ett år sen så var köket helt inklätt i björk. till och med kyl, frys och dismaskin var inbyggt med björk skivor. det var nog en av det första sakerna vi bestämde oss för att göra - lacka om! efter några veckor så kom luckorna, vita och fina! kan ha varit en av de bästa grejerna vi gjort här.

nu är det dock så att vi har börjat tröttna på allt det vita, som visserligen är en bra bas men behövs piffas upp lite! igår var vi förbi en tapetbutik och högg i princip den första tapeten vi såg till köksväggarna.

jag har sett den förr och gillat den och nu när c visade tycke och sa att "den tar vi!" så blev jag smått överlycklig, betalade handpenningen och väntar nu med spänning på att rullarna ska anlända!

jag tror den kommer passa fin fint, dock så blir det nog till att flytta in de blommiga gardinerna till englas rum och köpa några lite 'tyngre' vita gardiner i något lite linne liknande? vet inte var jag fått det ifrån men de låter bra :)


Kommentarer
emily

går det?

2011-04-17 19:26:07 http://emslo.blogg.se.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback