good morning sunshines!

2011-05-03 | 10:02:48

smarrig fillimpa med nyttigt pålägg!


jag vet inte men jag antar att det inte är enbart utanför vårat fönster det fallit snöflingor som stora tussar nu på morgonen? "åh nej mamma .. jag vill inte ha vindbyxorna!!" sa engla när jag förkunnade detta för henne. snö i maj .. vi bör inte vara så förvånade .. i helgen skojade vi om snö när solen stod som högst .. lite dumt.

idag är det jobbe som gäller och jag känner att energin bara flödar och jag vill stå i butiken och gorma "hej" till varje lite själ jag ser :) dock så är engla snorig idag så jag ska lämna henne så sent som möjligt så vi minskar risken för sjukdomar, riktiga med feber altså. antagligen så gör det ingen skillnad men de känns bättre :) hah!

nu står kaffet på bordet men inga mackor som dessa .. suck! jag har inte tagit mig tiden till att baka den sista veckan och det gör mig rätt irriterad så här på morgonen. systers fillimpa går ju på ett kick och gör sig självt i ugnen, jag borde ha tagit mig tiden. nu sitter jag med torra frömackor med ost, inte i klass med dessa över!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback