dansuppvisning!

2011-05-16 | 10:17:07

"they were crappy!"
"eh .. yes .." :)

min söta unge hade dansuppvisning igår med sin dansgrupp på funkykidz. min STORA unge! hjälp hon är en riktig lite tjej now a days .. känns som det var en evighet sen jag såg min lilla tjej i torsdags (semester hos pappa nu i två veckor - hem på fredag!) och då såg hon lätt lamslagen ut och hade inte långt till spyan. jag pratar om hennes första inskolning, vad annat kan man vara än nervig och lite lätt livrädd?

iaf! igår var det uppvisning och jag och c var såklart där :) det var "tjabba tjena halå" - tema för 5-6 åringarna och engla fladdrade på, på golvet. och ja, kanske det inte var världsklass men jag blir alltid blödig när engla ska visa upp någonting och speciellt något som hon klarat av på egen hand, utan mamma och pappa.

englas lillasyster v satt i mitt knä under hela uppvisningen och hoppade i tackt till musiken. eftersom englas pappa och f hade vagn med sig så frågade jag v om hon ville följa med oss ner och sitta precis vid kanten "ja!" blev svaret. engla blev nog lite förvånad av att se oss där nere. nannie, christian, jag också lilla v :) mysigt!

Kommentarer
freja

yes, very crappy indeed! men ack så söta!

2011-05-16 11:19:50 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback