englas 6 års dag ♥

2011-07-04 | 22:26:49

grattis engla viola aurora!

igår fyllde mitt stora stora ♥ 6 hela år! som jag skrev om förra året (föregående inlägg) så springer verkligen tiden. 6 år har passerat sen mitt liv föralltid förändrades och aldrig blev sig likt - men så mycket bättre! så som jag vuxit med engla och allt det hon ger mig, det är en sådan otrolig gåva och ett privlegie att få uppleva!

på morgonen så väckte jag absolut inte engla, vem hade trott det? jag hade satt klockan på 8.00 och trodde kanske på en lite sovmorgon eftersom fröken somnade sent kvällen innan. in my dreams! 7.25 - "maammaaaa!?" upp och hoppa, krypa ner brevid och krama o pussa! på ett kick hade jag fått ihop äggröra, present bricka med muffins och ljus ♥ upp med christian och sång med härlig morgonstämma :)

första paketet och morgonens egentligen ända blev nintendo!
vilken hit ♥

vid lunch tid åkte vi hem till mamma för att förbereda för släktfesten som ägde rum vid 14 tiden. vi var väl dryga 20 pers som firade fröken med dunder, brak, tårtor och presenter i överflöd! trots halv dant väder (men uppehåll!) så hade vi en fantastisk dag och eftermiddag. jag tror och vet att engla hade det tiptop! på kvällen igår tog vi färjan över till min underbara ö - gotland! nu sippar vi rosé framför en film och myser!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback