för ett år sen!

2011-07-03 | 02:03:43
2010

varje år så säger jag "hjälp, var har det här året tagit vägen? vad har vi gjort?" och i år är inget undantag. jag har sagt det otaliga gånger det senaste dagarna och varje gång så går hjärnan på högvarv och jag försöker tänka tillbaka .. för ett år sedan .. två år sen osv. det är på barnen man märker att tiden går ..

förra året så skrev jag här i bloggen under kategorin 'min graviditet' om det sista dagarna innan engla föddes. om hur jag åkte in inför ett rutin vändningförsök och om hur jag sen blev kvar på sjukhuset för att inte komma därifrån tomhänt. en liten engla föddes! 4 veckor för tidigt tittade hon ut i världen och idag är det precis 5 år sedan som jag låg med värkar och slutet var nära nära. slutet - början som ledde mig till dig, min engla ♥

050701
050702
050703
förlossningen

idag är jag så otroligt lycklig och glad över det beslut som jag tog för snart 6år sedan, om att behålla den lilla grodd som växte i min mage. jag är stolt för att jag tog beslutet och idag finns det ingen som kan tala om att det var ett felaktigt val. engla är, och kommer alltid att vara den absolut viktigaste personen i mitt liv och även de bästa som hänt mig. all kärlek till dig mitt hjärta!!

åh hjälp min engla .. nu blir du 6 år .. tårar fälls och du är så stor så mamma inte kan förstå ♥

Kommentarer
freja

skruttan! gratta från mig!

2011-07-03 08:25:58 http://stocktownstories.blogg.se/
ina

Grattis till världens bästa Engla på världens bästa födelsedag! :D

2011-07-03 11:09:28 http://inafoton.blogg.se/
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hipp hipp hurra för Engla idag!! :)

2011-07-03 11:50:26 http://sagabus.blogg.se/
Tova

wow, kan knappt föreställa mig hur det känns att ha en 6-åring. verkligen ingen bebis längre alltså :)

men misstänker att jag rätt vad det är också kommer sitta och säga "OJ vad hände med tiden??"



GRATTIS söta Engla, tänk bilken fin varelse du satte till världen!

2011-07-03 15:39:00 http://trasslet.se
maria

Stort Grattis till er båda denna stora dag!

Jag blir oxå alltid så lipis när något av mina barn fyller år. Tittar på klockan hela den dagen, tänker mig tillbaka och fäller ett par tårar för att livet går så fort.



Kramar till er båda :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback