sötasaker -chocolate chip cake

2011-01-09 | 09:46:21

pix och recept hittar ni hos tea


ja .. då var man sjuksriven en vecka då. fy som det suger! jag avskyr att 'bara vara' och vila. jag har alldeles för mycket energi och även för mkt som jag vill dra igång och fixa med nu på jobbet! men läkaren var tydlig med sin ordination - vila, även fast jag försökte rucka lite och fråga snällt om jag inte kan jobba lite i slutet av veckan?

nä det funkade inte
:(

tydligen, vilket inte är så oväntat, så även om jag känner mig piggelin och tror att jag är redo att gasa och köra igång vardagen så kanske inte min kropp (infektionen) riktigt håller med oxå kommer det bara bli platt fall.

jag ska försöka göra det bästa av den här veckan och vara hemma och vila, pyssla och baka. igår skrev jag en meter lång inköpslista med allt mellan himmel och jord. jag har planerat flera bakverk, brödbak och goda middagar den här veckan - jag har ju tiden nu! får se vad som verkligen blir av men inhandlas ska det iaf och planen är att denna 'kakan' ska bakas idag :) jag kan tänka mig att det kan bli en favorit för alla här hemma :)


Kommentarer
julia

det ser ju så gott ut!!!!

Jessica

det där såg så himla gott ut!! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback