BAKNING!

2011-01-12 | 11:56:00


engla rörde & rörde febrilt till havrekaksbaket


nu har jag klarat av 2 utav de 3 saker jag tänkt hinna baka i veckan. vi kickstartade veckan med att göra havrekakor med russin från en av mina nya favorit bloggar: sötasaker! hennes blogg är helt fantastisk och inspirerande till tusen med alla bilder och recept. det är sådant man har tid att hitta som hemma sjukskriven, haha

sen slängde jag ihop den där omtalade 'chocolate chip cake' - från samma blogg, igår. lina var juh här och lite fika måste man ha då :) jag måste medge att den var sjukligt god! dock väldigt mastig så en smal bit slank ner med lite vaniljglass. engla älskade den! hon uttryckte sig precis så faktisk "åh jag älskar den!" mama needs feedback :)

recept havrekakor med russin
recept chocolate chip cake


Kommentarer
Frida-Fantastiskamamman

Jag bakar aldrig i princip eftersom jag har min personliga bagare ( svärmor ) hihi..

Klart hon älskar dessa cookies , lät ju supergott!!

Kramar<3

Lilla H

Tack för du tipsade om sötsaker, nu har jag å göra (å äta)!

2011-01-12 14:29:59 http://haleyborg.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa

Kul med bak :)



Vart bak här hemma med Bambi :)

silvia kaka :)



ha det finast

2011-01-12 16:17:29 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback