vår!?

2011-02-23 | 08:14:00

engla i måndags morse på väg till kim ♥


igår sa c "om tio dagar kommer våren!" jag måste säga att det känns otroligt svårt att tro på med en temperatur som ligger på - 14 grader och en mark som är totalt täckt av snö. suck! jag är så fruktansvärt trött på att behöva byllsa på mig för att inte tala om allt tjaffs om englas termobyxor om mornarna. jag kräver inte så mkt, ner på +- 0 hade varit en otrolig skillnad! ett par plus grader kanske?

om gryga 3 veckor så åker jag och liza över till london några dagar. om jag inte minns fel? (det var liza som bokade) så åker vi torsdag - söndag också får vi lov att fira min 24 års dag där :) men saken är den att liza smsa igår och sa att det är mellan + 10-12 grader!! åh vad ska man säga? går det ens att föreställa sig? give it to me!

jacka
primark
mössa h&m
väska accesorize
kjol + strumpisar po.p
skor h&m


Kommentarer
Kerstin

Finns det inte någon liten del/bit av Engla som du kan ge till mig....eller jag kanske får nöja mig med den dagliga dosen av englabilder på bloggen, som Engla i balettkläder hur underbar som helst.

Kram

2011-02-23 08:30:12
emily

Kerstin - hihi! vi får väl komma över till er någon dag/helg? Vore mysigt :)

kram

2011-02-23 08:32:38 http://emslo.blogg.se/
Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

Åh, låter underbart att åka till London. Vi va där i November och jag vill dit igen..



Ha en finfin dag!

2011-02-23 08:37:38 http://ronile.se
En pojkmammas vardag ♥

Jag väljer att tro på Engla ;)



Så skoj att ha en londonresa inbokad. Och du är så ung! En annan kliver över 30-strecket i sommar ... "30-års kris" here i come ;)

Kram!

2011-02-23 08:44:01 http://edvinsmamma.wordpress.com
vintageRetroPrinsessa

vilken fin tjej och väska :)



Kram

2011-02-23 18:04:12 http://bambii.blogg.se/
Hanna!

Jag vet inte vart ni bor, men där jag bor så har vi haft -15 grader på dagarna. Tycker det ser ut som om din sötis har lite lite kläder på sig för att vara mitt i vintern?

2011-02-23 18:51:36
emily

Hanna - Här har vi, som jag skrivit i inlägget, -14 på dagarna :) nja, hon har vindfleece under pälsen och sen ullstrumpbyxor under de ljusblå :) hon valde själv och eftersom hon skulle vara lite "fin" och bara gå till bussen 200m så kändes de som en OK outfit ;) hon själv klagade inte och hon är i mina ögon tillräckligt stor för att säga om hon fryser :)

2011-02-23 20:30:09 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback