London baby, part two

2009-04-06 | 11:45:20


Party innan middagen.

 

Redlips hör till våren och där va det ta mig sjutton vår! Mina shoes fick också gå ut på stan, två på en gång.


 


Middag & Drinks på ett 'ur mysigt' ställe där råttorna bokstavligen sprang på sofforna.


 

Black & White




Victoria Beckham åkte runt på bussarna här. Fin fint.





Härligt.


 


Vackra Liza!





Åh!
Underbart.


 


Portobello Road och jag på ett vin hak i ett gatuhörn.


 


Liza på vin haket och sen i fönstret på vårat rum.
Fina.





Jo men visst.
Städat och snyggt ska det va!





Tjena hejsan! Fina Emma Cook fick hängka på.





As garv. Inte snyggt men glatt.


 


Starre barre!





hej o hå, nu drar vi hem!





På flyget bjöds det visst på vin..hm..


Shopping bilder mm kommer sen. Nu off to work!
puss.

Kommentarer
Liza

I love you! Älskar bilderna på dig när du skrattar :D

2009-04-06 12:02:15
Liza

jag kommer över till med min externa hårddisk så kan jag lägga över alla bilder på engång..



Love

2009-04-06 12:03:47
anna

Vilka fina bilder,verkar ha varit en toppenresa!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback