engla ♥ morfar

2011-04-20 | 09:27:41


engla pappa & albin för ett år sen ♥

 

när vi gick på bussen igår på väg till dagis så utbrast engla "men mamma, den där busschauffören ser ut som min morfar" .. han va utländsk och hade inte ett liknande drag men fine, engla är på gotlands mood och kopplar ihop det mest bissarra med vår resa :) engla ville iaf ringa till morfar och berätta "hur kul de kommer bli".

hon pratade på om packningen och det ena med det fjärde tills jag tog över. vi bestämde att vi skulle ta bussen tillsammans i eftermiddag/kväll ner till nynäs eftersom c inte kunde köra oss after all ..

blir nog toppen! trots att jag drömt skumma drömar om båtar som sjunker i natt. sist vi åkte till ön var en mardröms resa rakt igenom och det sitter fortfarande kvar i huvudet .. dock så lovade smhi milda vindar!


Kommentarer
Anna

Jag vet inte vart vi ska bo faktiskt. Har ju aldrig varit där, så har noll koll. Vet bara att mina svärföräldrar har en gammal prästgård där. :P

2011-04-20 10:54:41 http://luene.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback