dax för mama!

2011-04-26 | 20:23:52

backstage från mama plåtningen som ligger i min header


spikat och klart mama it is! imorgon ska jag och engla iväg på plåtning igen. engla har somsagt gjort mama otaliga gånger och jag har gjort det ett par gånger tror jag? ska bli super kul och engla blev smått över exalterad och glad över att göra en fotografering ihop :) hon har frågat många gånger när det skulle blir av nästa gång.

när jag duschade henne ikväll så sa hon "mamma vi har ju aldrig fotograferats tillsammans .. eller kanske .. men hur ska vi göra med sminkningen?" vet inte riktigt vad hon menade  med det sist nämnda men jag fokuserade mest på att hon inte minns våra gemensama plåtningar .. funny kid :)

det var lite kul för vi träffade ann söderlund på gotland och hon kände igen engla från just mama. hon har ju varit, eller kanske är? är dålig på de där .. krönikör i mama :) blev förvånad att någon skulle gör det bara så där.


Kommentarer
Hondjur

Sanna såg Engla på Lindex häromdagen.. "Titta mamma, englaprinsessan" ;)) Skoj, det där :)

Lycka till imorgon gumman!

2011-04-26 22:02:42 http://etthondjur.blogg.se/
Petra

Din lilla tjej e så sockersöt:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback