mama igen?

2011-04-20 | 08:08:01

pix från mama 2010, här hittar du backstage bilder!


jag och engla har fotat för mama tillsammans 2 gånger och engla själv typ hundra. en gång i maj 2009 när engla var klädd i unisex och var helt ovan vid situationen, minns ni? den andra gången var de dessa bilderna som togs och oj vad fina jag tycker dom är! fotografen är så fantastiskt duktig och jag älskar att det ser lite old style ut.

förra veckan ringde vår agentur och sa att vi hade option (att man vill checka om vi ens kan detta datumet och då kanske det blir av) på en ny mama plåtning för oss bägge.

åh jag hade tyckte det hade varit så super kul! det är roligt att ha lite finare bilder på oss tillsammans samtidigt som det är väldigt kul att fota dem. den högra bildern längst ner har vi i sovrumet här hemma ♥ love it! nu får ni hålla tummarna att det blir av :) hade inte tackat nej till fler bilder på vår fotolist.


Kommentarer
Hondjur

Dom här bilderna är såå vackra! Jag håller tummarna för att det blir en ny plåtning för Er :)



Ha det bäst på Gotland nu och samla massa kraft och solenergi!

Kramar!

2011-04-20 12:18:44 http://etthondjur.blogg.se/
Malin H

Hoppas det blir av för de här bilderna är som du säger helt otroligt fina på er...ha det bra i påsk.../Malin

2011-04-20 20:51:43
Anonym

En tjej som är ruuskigt lik dig, http://www.youtube.com/watch?v=MeMxhQtXtUk

2011-09-12 12:56:53
emily

anonym -men shit! galet :D hahaha!

2011-09-12 13:16:44 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback