torsdag - ledigt!

2010-02-18 | 08:53:28
släng in en fråga eller två  här så ska jag försöka beta av dem idag :)


FÖRSTA LEDIGA
dagen på ett bra tag nu :) jag har även en välbehövlig jobbfri helg att se fram emot! Har börjat känna av min hals och som jag sa till engla just "det rinner ur min näsa" , "blod?" svarade hon då lugnt men neej, haha, "snor!". Hoppas jag inte blir sjuk, fast det tror jag faktiskt inte. Eller hoppas kanske är ett mer passande ord ;)

Igår var jag ute med Lina och Liza på Riche en sväng. Jag älskar våra mitt-i-veckan-träffar! Jag och Liza har ju länge haft det som en lite 'tradition' för att catchup och hinna checka av läget med varandra men på senare tid har även Lina börjat ansluta sig vilket är otroligt mysigt :) ska se om Liza fick någon bild på mig o mitt hår sen, hade nämligen löshår, tss.

Idag blir det en pianodag för mig och lillan min, vi har börjat med pyssel i mängder! "Mamma det är lite stökigt här" sa engla precis och tittade framför sig. haha, ja hur kan det bli annat när man vägrar plocka undan det första pysslet innan nästa ska fram? Senare ska vi troligast träffa Liza och Kerstin (hennes kära mamma) och mysa!


 

 

ett väldigt koncentrerat hjärta i fina nya hjärtnattlinnet från mormor :) puss!


Kommentarer
Elin (Edvinsmamma)

Fina lilla Engla som sitter och pysslar!

Kan tänka mig att hon gillar sitt fina nattlinne också som hon fått av "momma" :)



Kram

2010-02-18 09:31:54 http://edvinsmamma.wordpress.com
Elin (Edvinsmamma)

Tack vännen!

Ja, min bloggpaus blev lite längre än vad jag tänkt mig...men den behövdes och jag känner nu att det är roligt att ha börjat blogga igen :)



Kramar

2010-02-18 09:53:38 http://edvinsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback