Questions? Anyone?

2010-02-15 | 16:44:06
JAG HAR glömt min datorsaldd hemma, därav en ofrivillig blogg-fri helg :)

Har fått ungefär femtioelva frågor om jag kan "ha en frågsetund" här på bloggen. Fine, jag är inget fan av det men visst. Ni kanske sitter inne på massor av frågor om mig och mitt? Vad vet jag? För mig är jag som en öppenbok för er, men kanske inte! Sen har ni blivit väldigt många fler som klickar er in här om dagarna, kanske ni inte hänger med i alla svängar? Släng in en fråga, vett ja!


Hit me! Fråga vad ni vill,
jag svarar nog på det mesta :)
(som rör mig och som förståss är relevant)

Kommentarer
anna

varför skriver du inget i 'bebisboken' längre? det var ju så himla kul att få läsa om 'er' innan vi fick 'lära känna' er:P

2010-02-23 19:38:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback