glöm det!

2010-02-18 | 14:11:00

engla idag

christian för några dagar sen..

Vad är det som händer med min familj? Jag har somsagt en halv fobi emot tatueringar, var det än är och hur de än ser ut så kan jag nog aldrig kommna att uppskatta den här sortens kroppssmyckning (om någon över huvudtaget!).

Men helt tydligt så har jag två andra i min familj som ser på det här med glada ögon. C började för någon vecka sen och nu har engla knappat in och springer runt och säger "jag vill också ha tatuering som christian"! Jag som har tyckt att jag har  gjort tre saker klara för engla;

1. Glöm tatuering, kommer aldrig på  frågan
2. Glöm det.
3. Kommer a l d r i g på frågan!

Men men jag får väl leva med en gnuggis då och då iaf ;) även om jag knappt gillar det ska jag säga er, haha. hjälp vad extrem jag känner mig! Dock så är jag tveksam till att jag kan gå och gnugga på C arm och hans försvinner..

Kommentarer
Mathilda

Jag är precis likadan i mitt tatuerings-förhållande. Glöm det och kommer aldrig på frågan är ord mina barn kommer födas med ;)

2010-02-18 15:24:51 http://enannandelavstockholm.se
Elin (Edvinsmamma)

Hihi, tur att det finns gnuggisar som man kan använda ;) Kram

2010-02-18 15:48:56 http://edvinsmamma.wordpress.com
Linda

Hej där,



Tack för besöket i min blogg =O). Är det ok om jag lägger in dig i min blogglista? Gillade din blogg//Kram, Linda

Erika

sv: jag fördrar också inbunda böcker, barnböcker är ju så fina böcker också! dessutom så är dom ju dom dyraste böckerna, så om man ska köpa det så gör man det helst på rean.

sandra

vad fin blogg du har :D, riktigt fin, suttit och läst igenom väldigt många inlägg nu :)

2010-02-21 16:17:59 http://sssandrax.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback