lycka & kärlek

2010-02-17 | 08:54:38

FÖRRA VECKAN så fick Christian en briljant idé om att springa iväg att tatuera sig. Sagt och gjort! Jag ska erkänna att jag tyckte det såg brutalt hemskt ut till en början då det enbart var den över döskallen och rosorna som gjordes. Hela tanken han har haft är att ha citatet 'Dream as you will live forever, live as you will die today' på armen så ja, jag blev måttligt förvånad.

Igår skulle texten till men det slutade inte riktigt där.. det blev en svala likamed frihet, ett hjärta på insidan av armen med texten 'mom' tillägnad hans mamma, såklart, och sist men inte minst två fyrklövrar som står för vår lycka & kärlek :) Tyckte det var lite fint när allt hade en betydelse och inte bara satt där huxflux som döskallen gjort.

Ska visa er en bra bild på hans arm när den läkt och slutat var knall-röd, haha! Engla var hos Jeannine, Fredde och Junie några timmar när vi var iväg igår. Gullisar ♥ där körde hon bajs-kalas och åt som en lite häst! :)


btw så ska ni veta att jag i allmänhet avskyr allt vad tatueringar heter! jag tycker det är smått hemskt, men C lyckades få hans att se så bra ut som den bara kunde, haha ♥

Kommentarer
Jeannine

Ja det tar sig sa mordbrännarn;) Det blir nog hela armen tillslut hehe. Ser bättre ut nu tycker jag!!

2010-02-17 09:18:51
Sara - Alicias mamma & gravid

Vilken fin header du har :)

2010-02-17 09:31:15 http://saralovdahl.blogg.se/
Alexandra

Håller helt med dig - tatueringar utan betydelse kan lika gärna kvitta - men så fort de har en innebörd så blir dom på något sätt fina! :) Ska bli roligt att se armen läkt och fin! :)

2010-02-17 10:27:02 http://masoou.com
freja

jag tycker tatueringar kan vara snygga men vissa kan bära upp dom bättre än andra.. och alla tatueringar passar inte på alla människor. jag skulle tex aldrig kunna ha mattias koifish på mitt ben lixom!

2010-02-17 11:08:50 http://stocktownstories.blogg.se/
Sofia

sjukt fin! vart gjorde han den och vad kostade den? vore jättesnällt om du berättade, är så sugen på att tatuera mig..

2010-02-17 11:15:43
carolina

såg snyggt ut! brrr, skulle aldrig våga, haha!

2010-02-17 12:10:05 http://acarolinas.blogg.se/
maria

hahaa vad är bajs-kalas?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback