forgotten

2010-02-23 | 17:28:22


i all tumult som varit här hemma under det senaste dagarna så har jag glömt att slänga upp svaren på era frågor som ni ställt, tji för mig. jag ska ta mig an dem ikväll.

ställ en nu om ni vill, somsat jag ska svara ikväll!
(jag har ej publicerat frågorna under kommentarer)

en annan sak som också sopats under mattan (kanske lika bra? eller vad säger du j?) är dessa bilder från min lördag. det blev en melodifestivalkväll som spårade, kan man säga. haha men det är härligt, med vänner som jag har så kan inget bli fel ♥

Kommentarer
S

Jag undrar hur det känns när ens dotters "andra" familj utökas? Med nya syskon osv. Ingen baktanke bakom utan funderar mest då jag och min vän diskuterade detta här om dagen (hennes son skall få ett syskon på pappans sida) och det vore spännande att höra en annan mammas funderingar kring ämnet.



Sedan undrar jag hur du bär dig åt för att alltid vara så snygg? Du ser alltid så fin och glammig ut! Själv väntar jag smått och önskar få behålla en gnutta av charmen då jag ruvat klart! :)

2010-02-23 17:34:30
Jeannine

Jaaa de här bilderna kunde du ha glömt;) Fredrik är väldigt nöjd med sin insats nu!!

2010-02-23 19:49:38
Liza

HA HA jag älskar bilden på sovande Jeannine! Så klockren!



Kärlek!

2010-02-23 21:28:51 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback