its mine!

2010-12-03 | 17:48:56

finaste textilbänken!

äntligen hittade jag den :) ni kanske minns att jag skrev om den för någon månad sen och hur jag suktade efter den? idag stod den bara där framför mig och jag vart helt ställd. "men liza det är ju den!" den har varit slut i hela sthlm i flera flera veckor och så fort en leverans kommer in så försvinner dom. men nu har jag en :) happy

jag vet dock inte riktigt var jag ska ha den ännu men det blir nog i vardagsrummet, iaf sen när granen ryker. blir lite väl belamrat om jag kör in den där oxå nu. en tanke var även englas rum .. men där syns den ju inte så mkt?

bänk åhléns

Kommentarer
Maja

Den är verkligen superfin! Undrar om en sån, eller något liknande, skulle passa i våra nya lägenhet?!

2010-12-03 20:22:37 http://majao.blogg.se/
Maria

Åh vart hittade du en??? Jag vill också ha :-)

2010-12-06 09:06:22
Maria

Jag hittade en jag med :-) Den är ju bara så fin! Den blir i våran lilla tjejs rum när det är klart.

2010-12-07 19:33:22
Elo

Oh, en sån skulle jag vilja ha i vår hall! Kanske härmar din goda smak :)

2010-12-09 16:39:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback