textilbänk

2010-10-18 | 07:27:58

åhléns

nu har jag fått dille på den här bänken! jag vill ha den! ge mig den! jag vet inte var jag skulle ha den, kanske på englas rum? men jag tycker den är så otroligt fin .. vi behöver lite färg här hemma med allt vitt och jag tror det här skulle kunna bli en grym färgklick och ja helt enkelt perfekt :)

dock så verkar det ha varit fler som tycker som jag så de ser ut som den är slut på det absolut flesta varuhusen ;( jag ska sätta mig och ringa runt i dag tror jag .. det kostade faktiskt inte alls många kronor heller, kap! det vara bara det där med att frakta hem den ..

bänk åhléns 795:-

Kommentarer
Jeannine

Wow vilken fin=)

Jag ska åka till Vallentuna idag så säg till om den finns i täby kan jag plocka hem den

2010-10-18 08:44:43
Frida-Fantastiskamamman

UNDERBAR bänk.......älskar tyget..

Hoppas att du får en fin start på veckan & att du snart får din fina bänk..

Kramar<3

freja

du har säkert ringt till åhléns i skanstull men jag vet att den fanns där för några dagar sen iaf!

2010-10-18 23:43:08 http://stocktownstories.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa

Underbar färgglad bänk :)

2010-10-21 16:30:31 http://bambii.blogg.se/
Maria

Den där vill jag också ha :-) Säg till om du hittar den någonstans. Letar med ljus och lykta!!

2010-10-22 11:23:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback