invigning!

2010-04-06 | 09:29:51
igår stod ikea på schemat och dit for vi inte ensamma om jag säger så .. det var ungefär vi och halva stor stockholm som gjort sig redo och vassat ikea armbågarna :) vi fick iaf med oss det mest av det jag listat upp men tex garderobsinsats får vi suga lite på, finns ju så extremt många varianter så vi kunde inte välja haha.

hela kvällen gick åt till att packa upp englas garderob (den är överfull och jag har inte fått upp allt...tacka vet jag byråer), hänga upp lampor (christian), stryka och lägga upp gardiner (jag) och baka bröd (jag).

jag passade på att inviga min bakmaskin som jag fick när jag fyllde 20 (?) av pappa & marie. g g grymt att ha en sådan måste jag säga, gick ju hur smidigt som helst att bara slänga ihop en deg :)

här om dagen bakade jag den klassiska fillimpan men nu kände vi för vitt bröd, man kan inte alltid vara nyttig, right?


det här receptet utgick jag ifrån, vatten byttes emot mjölk dock :)

Kommentarer
carro

alltid gott med hembakt! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback