skorskorskor

2008-04-10 | 13:02:39

Min vän Liza, min fiiina vän Liza har gett mig en last. En väldigt dyr och snygg last. Nämligen skor! Har väl alltid varit en hejjare på att handla skor men inte dyra och höga. Nu, från ingenstans så vägrar jag iprincip titta på skor med lägre klack än 10cm! Och jag lovar er dessa skor är inte de billigaste.

Har redan inhandlat världens snyggsate skor från Zara, men nu på lunchen hittade jag ännu ett par. Har lagt undan dem för att fundera och känna efter i plånboken. Okej, 599:- kanske inte låter så mycket men jag tycker endå det är ganska mycket. Om man verkligen kommer använda något så är det såklart ett bra pris, men jag har en förmåga att köpa på mig saker och sedan låta dem ligga. Så ja, får ta mig en funderare på dem.

Hoppas ni har en fin dag.


Kommentarer
Jessica

Vart har du tagit vägen??? :(

Jessica

saknar ju er! vi måste ju ses nån dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback