beautifulbeautiful

2008-03-18 | 14:04:27

Jag har köpt dom perfekta skorna idag. Dom är fruktansvärt snygga och kommer bli grymma i sommar med korta jeansshorts eller typ vad som helst ;)
Kommer väl till en början gå sönder mina stackars fötter men tro mig, det är de värt.

image235
Bild:fashionsquad.com



Måste bara säga att jag numera bojkottar Zaras butik på Hamngatan. Skorna jag lade undan igår eftermiddag hade en i personalen tagit och lagt undan i sitt namn, fast att jag var där vid öppning och såg att dom stod där. Tur för mig (och dom) var att jag hittade ett par 37:or i butiken i Sturegallerian och dom var mycket mycket bättre än de 38:or jag la undan på Hamngatan.

Handelsjuridik..juste så va de..


Kommentarer
heidi

fy fan va dåligt gjort av butikspersonalen! zara o det ska vara klass på de.tur du hittade ännu bättre i den andra butiken.
vad tycker du om nätdejting? desperat eller kanonbra? skriv ett inlägg i min blogg.. =) ha en bra dag.

2008-03-18 14:38:35 http://heidisen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback