♥ värme

2012-11-27 | 15:15:00
i will love you forever.
 
i somras efter att vi sålt lägenheten i sundbyberg och semestern hade startat så bestämde jag och lisa oss för att köra en utlandsresa. vi bokade en sistaminuten till grekland, lefkas närmare bestämt. vi bodde på ett fantastiskt litet familjeägt hotel upp i bergen som var precis lagom stort och super mysigt!
 
dagarna fördrevs framför poolen med diverse pocketböcker, barbies och luftmadrasser. engla låg som en fisk i poolen i den 40 gradiga värmen och jag och lisa pressade oss bruna ;)
 
nu när vintern börjar smyga sig på och minusgraderna börja krypa sig närmare så tittar jag allt oftare på bilderna från resan, längtar tillbaka och har verkligen jätte svårt att förstå hur värmen kändes. hur man svettades i solstolen och drack litervis för att inte torkaut. varför glömmer man så fort? jag hade behövt den värmen nu.
 
det är bara härda ut. 7 månader kvar ..
om vi har tur.

Kommentarer
Hondjur

Blir det Gotland för er över jul i år? :)

Hanna Of Sweden

Låter lovely!! ^^

Kul att du börjat blogga igen förresten... :D

2012-11-28 22:31:40 http://hannaofsweden.se/
Ebba Molin

Så fina bilder!

2012-11-29 21:15:17 http://molinebbas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback