blommor och städning.

2012-11-26 | 22:39:00
hemma hos oss.
 
när man är hemma och vabbar så hinner man verkligen med saker man inte annars skulle hunnit med. jag har verkligen hunnit med att storstäda lägenheten, bytt lakan och rensa böand kläder och annat skit.
 
en annan sak som jag faktiskt inte gjort på läng men som jag bestämde mig för att unna mig idag var att köpa snittblommor. jag vet inte riktigt varför det inte blivit av på ett tag men så är det iaf. kanske är det de att mitt ica som ligger här inte är helt 100 på blommor .. och inte heller blomsterbutiken mitt över. det suger faktiskt!
 
idag hade de iaf fått in rosor och lite annat härligt på blomsterbutiken så jag slog till. vad är väl 350kr den 26, right? haha tänk att det alltid är samma visa. pengarna brinner upp i början av månaden när man inbillar sig att man är rik och har ett överflöd på kontot. ha ha. men fina blommor och ett rent hem har vi nu iaf :)
 
night ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback