lisa bengtsson

2012-05-28 | 16:24:18

ny kudde från lisa bengtssons serie "tillsammans" ♥

nu samsas svenskttenn, missoni, h&m och hemtex med en av lisa bengtssons kuddar från serien "tillsammans" i soffan. jag älskar den! jag var inne en sväng i stan för att byta ett par shorts och ramlade in på en butik som säljer en hel del av lisa bengtssons saker och då kan man ju inte motstå?

jag slog till på den här guld/vita kudden till 50% och 4 stora vykort som jag just satt i ramar och spikat upp i vardagsrummet :) ah det blev så galet bra!

jag hade en helt annan bild av vad jag skulle ha på den väggen men jag kompromissade lite med tanke på att de här tavlorna är super härliga och christian älska hundar i alla former! nu har han 4 på väggen och några i soffan.

det börjar sakteligen komma till någon slags ordning här hemma nu, iaf i just vardagsrummet! vårat sovrum kräver fortfarande tavlor och de sista jag skulle vilja ha är något över vår soffa .. kan dock inte bestäma mig för vad. stor guldspegel? 3 tavlor? en tavla? .. nää det där får avvaktas lite med. kris-väggen är löst iaf!

ni ska få se ;)

Kommentarer
mammaxtre

Jättefina kuddar!

2012-05-29 18:59:26 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback