balkong?

2012-05-07 | 14:14:54


för ett år sen på vår dåvarande balkong ♥

en sak som inte finns i vår nya lägenhet men som vi hade innan är en balkong! jag ska inte säga att jag inte saknar det nu när solen värmer och ett glas rosé inte gjort sig helt fel på ett litet café bord. men! jag kan inte heller säga att jag saknar fixandet med blommor som dör till höger och vänster under semestern osv.

dock så är det uppe på tapeten att det ska finnas möjlighet att få bygga till balkong inom en snar framtid där vi bor nu. jag tror vi kommer hoppa på det tåget om det blir aktuellt :) jag skulle verkligen njuta av att få äta frukost utomhus och låta balkongdörren stå på glänt när det börjar bli ordentlig värme ute.

nu har vi gemensam balkong med grannen en halv trappa upp och sen en gård som har grill, lekplats och utemöbler! det är perfekt att låta engla leka där, hon älskar det! hon och ella är där titt som tätt och kan vara uppslutna i timtal med fix och don :) med exakt vad vet jag inte? haha!

idag har jag köpt hem korv, bröd, räksallad, rostadlök och en engångsgrill! det blir grillning på gården :) jag ska plocka upp engla och ella på skolan vid 16 och sen blir det mys på gården. ah härliga väder!


Kommentarer
Angelica

Tycker det ser helt fantastiskt ut på balkongen! Supermysigt verkligen!

2012-05-23 21:46:59 http://hardworkingwife.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback