veckans polarn outfit!

2012-03-01 | 09:56:44


finaste och mysigaste pyjamasen just nu på polarn o. pyret ♥

2-delad eko pyjamas
249kr

nu när det äntligen börjar kännas vårlikt i luften och solen äntligen har börjat värma vinterblek hud så vill iaf jag byta ut hela min och englas garderober, vårstäda och köpa upp mig på blommor! känner ni igen er?

när det kommer till att vårrensa garderoben så gjordes en smärre rensning när vi flyttade för drygt en månad sen och jag insåg lite snopet att engla vuxit ut 110/116 som hon dragits med i över 2 år (!?) nu har hon helt plötsligt hoppat över till 122/128 och blivt stor, vad hände?

det resulterar iaf i att det kommer behöva ske en smärre rokad i englas garderob och nya, härliga och färgsprakande kläder ska inhandlas! det riktigt kliar i fingrarna :) det var inte igår som engla verkligen "behövde" nya kläder men nu står vi här!

på polarn o. pyret så har det trillat in massor av fint som ligger högt på inköpslistan just nu. en söt a-linjeformad klänning i rosa, en hallonröd kjol med knyt och zip eller en klassisk randig eko t-shirt i ljugrönt? om jag känner min numera 'stora' dotter så blir det att ta henne i handen och ta med henne in till närmaste polarn butik så hon själv får välja :) åh nu vill vi har rejält med + grader och sol på dagligbasis, tack!


Kommentarer
Hondjuret

Oooh.. Kommer det ut 110 storlekar på tradera då kanske? ;) Sanna kan iaf ha det upptill. Ibland. Nästan! ;) Om inte annat växer ju ungen faktiskt! :)

2012-03-01 10:49:42 http://etthondjur.blogg.se/
Robinhoods bekännelser

Dina bilder i headern är super balla, lite gammaldax aktiga så jag tänker på ett gammalt slott med vackra saker, hur läckert som helst!

2012-03-02 01:29:44 http://robinhoods.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback