veckans polarn outfit!

2012-03-29 | 07:40:18

jag älskar skrikande färgkombos och den här hatten är bara helt fantastisk!

prickig kofta 299kr
eco t-shirt 199kr
kjol 249kr
strumpbyxor 129kr
solhatt 149kr

nu riktigt blommar det i polarn o. pyrets butiker! det är starka färger, härliga kombos och t.o.m shorts, korta leggings och kortärmade t-shirts har börjat välla in! hörde jag vår? här om veckan köpte jag en ny klänning till engla hos oss, den klassiska "snurrklänningen" som varit en favorit i åratal här hemma!

den har redan andvänts flitigt och jag funderar lite försiktigt på att köpa den turkos varianten också? eller så avvaktar jag till de riktigt somriga kläderna kommer in och köper på mig någon härlig skolavslutningsklänning eller midsommar outfit? jag får se .. ibland kan jag inte hålla mig :)

den här kombon som engla har på bilderna tycker jag är helt underbar! färgglad och vårig, precis som de ska vara nu i dessa tider. jag som är en sucker för att blanda randigt med prickigt, motsatta färger och är lite crazy överlag skulle lätt se engla svassa runt så här med gympadojjor och jeansjacka :) åh härliga sol & värme!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback