vårat sovrum

2012-03-02 | 10:16:29

finaste fönsternicharna ♥

liljekonvaljtapeten är som ni vet på plats sen andra veckan i "nya" lägenheten .. inte så ny längre va? och vi älskar det! japp christian har erkänt att det var ett bra val :) ibland får jag allt till det, haha.

det pågår en ständig process här hemma med att flytta runt på saker, flytta om och byta plats på saker och ting .. igår senast så roterade jag på allt i hallen och det blev faktiskt topp bra! eftersom vi köpt ett skoskåp som ska förankras i väggen så känns det relevant att känna efter lite innan det borras fast.

i sovrummet har stilen varit given direkt! ni kanske själv kan uppfatta den på dessa två glimtbilderna? jag vill ha det harmoniskt, med lugna färger och detaljer. vi vägrar ( precis som i den gamla lägenheten) att sätta in en tv i rummet .. vi har båda erfarenhet av att kvällar lätt blir nätter när man slå på tvn i sängen .. känner ni igen?

det som ska göras i sovrummet framöver är att klura ut vad vi ska ha på väggen framför sängen? idag har vi en äldre byrå med spegel och en klädhängare. jag skulle vilja få till det med en liten tavelvägg och några stora rejäla krokar. det gäller bara att hitta de rätta tavlorna och de rätta krokarna, ingen lätt match! ;)

Kommentarer
FantastiskaMamman

Vi får oftast som vi vill vi kvinnor ;)



Kram

Emelie

Så fint det blev med den tapeten! Önskar jag också ägde min bostad, då skulle jag också gå loss med tapeter :)



2012-03-04 11:23:42 http://twostairs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback