torsdag!

2012-03-29 | 09:23:47


engla för precis ett år sen ♥

torsdag idag då. herrejössen vad denna veckan sprungit förbi, vet inte vad jag hunnit med av allt jag skulle göra och ta mig för? torsdag innebär att det imorgon är fredag - big news! och fredag innebär slutet på en arbetsvecka, fredagsmys och ett par dagar välbehövlig ledighet.

helgen är inte så späckad med mer saker än just fredagsmys (vi måste se let's dance, oh yes) orangeriet med finaste maja och ja .. funkykidz på söndag då!

vi har haft ett gäng helger som varit smackade till max så det känns rätt skönt att ha en lugn helg, lite fix och trix hemma och mys. kanske ska köpa något nytt spel som vi kan spela imorgon kväll? får kanske kika in på BR och se vad som bjuds. är trött på dora, hello kitty och finnsisjön känner jag.

idag ska jag till aleris på riddargatan och kika lite på mitt ♥ sen blir det en snabbis till hötorget för inköp av körsbärskvistar (till hallen) och sen till jobbet! och ni det är banne mig ingen värme idag - burr, kallt juh!


Kommentarer
Tess på Textilfabriken

Vi köpte hem twister från BR, sjukt roligt och barnen älskar det.

Man får en liten workout och massor av skratt!

2012-03-29 23:05:21 http://www.textilfabriken.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback