tisdag - sommarplanering!

2012-03-27 | 08:33:56

nu har mamma min fyllt år tillräckligt tror jag? haha hon ringde här om dagen och sa "du kan gärna ta bort ditt översta inlägg nu, jag har fyllt år ett bra tag" haha. vi har haft ett fantastiskt underbart trådlöstinternetstrul här hemma, lovely. nu ska det iaf fungera utan problem vad jag förstår .. nästan 2 veckor senare? inte va bitter nu.

tisdag 27 mars. det innebär semesterläggning och sommarplanering för min del! jag och christian har disskuterat hela helgen fram och tillbaka om sommarsemestern. christian har redan lagt sin och jag väntar mest in matte för att kunna trixa till ett långt sommarlov för englas del. en vecka är spikad och det är gotland v. 29, och nej det är inte pga stockholmsveckan gott folk, jag växte ifrån den för många år sen ;)

det blir säkert en drink på någon uteservering men annars är den veckan rätt förjävlig just i visby, tackar pappa för de 2.5 mil han bor i från det livade livet :) haha, jag låter som typ 45 år nu va?

det ligger även lite lösa planer på en eller två utlandssemestrar. jag och christian säger varje år att vi ska hitta på något och ta oss iväg tillsammans men det slutar alltid med att han åker iväg på sitt håll och jag på mitt. inget ont om det men det skulle vara mys att göra något bara han och jag, en vecka eller två?

mexico har varit på tapeten men 2 veckor känns lite väl? kanske att vi planerar in det till hösten typ oktober/november? eller så kör vi charter i typ augusti. vi får se var  vi slutar! jag och lisa pratar också löst om att dra med engla till grekland eller kanske italien för sol & bad .. alla bollar rullar nu!

sol sommar bad och lek, fårö 2011 ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback