soffa & soffbord, voila!

2012-03-02 | 16:38:53
ny soffa, soffbord och finaste la plata kudden ♥

nu när engla varit på gotland ett par dagar extra så har vi passat på att fixa sådant som är smått otympligt med en 6.5 åring. typ som att lasta bilen till bristningsränsen full med delar till en soffa! det var en smärr kamp igår kväll och en del tjaffs ute på ikeas parkering innan vi tillslut körde hem med öppen baklucka .. hm, kanske inte tiptop men det gick rätt smidigt, det gäller att vara optimist! haha.

bordet har även det kommit och ja är så sjukt nöjd! när jag började sätta ihop benen så fick en klump i magen och trodde de skulle kännas på tok för lågt men det blev banne mig perfekt!

nu är bara frågan vad som ska stå på bordet .. som med allt annat så lär saker få vandra dit, där i från .. osv! jag är rätt bra på att springa runt och flytta på små instalationer av blommor och ljus dagarna i ända, haha.

glimtar ni den nyinköpta kudden där bak förresten? jag kunde inte hålla mig från att ta t-banan in till svenskttenn och köpa mig en la plata kudde i solskenet! den är så galet fin och hey jag fyller 25 år om 9 dagar! ;)

Kommentarer
Maria

Det ser verkligen ut att ta sig fint i lägenheten.. och fort har det gått oxå!

Vi har bott i vårt hus i snart 3 år och jag tycker jag springer runt och lull lullar fortfarande.

Att skapa ett hem att trivas i tar lite tid ;-)



Kram Kram!

Alexandra

Snyggt!! Jag var sugen på det bordet - riktigt snyggt och prisvärt! :) stylingen behöver du inte fundera på heller - blev riktigt snyggt! Blir alltid så sugen att gå på second hand jakt när du bloggar om din inredning! :)

2012-03-02 22:04:11 http://thesmalltowngirl.se
Nina

Perfekt jobbat efter vi träffats vid Ålle. Blommorna fina för att inte säga kudden lovely. Bra jobbat Kramisar ha en skön helg Nina

2012-03-02 22:09:44
FantastiskaMamman

Klart en snart 25 åring behöver en sån fin kudde :)



Nu kan ni mysa ner er i soffan alla tre och njuta av ert fina vardagsrum...



Kramar

2012-03-03 23:24:40 http://fantastiskamamman.se
Natalie

ååhhh var är soffbordet från? :)

2012-03-07 23:22:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback