oh hello star wars!

2012-03-02 | 15:07:11
gulleungen min (h). för la petite magazine!

för en månad sen eller två så var jag och engla på studio mjuklyx, för vilken gång i ordningen minns jag inte? det plåtades iaf för la petite magazine med fotografen henke. jag minns att vi åt lussebullar och pepparkakor så det lär ha varit något innan jul .. hm ja över 2 månader sedan då, shit vad fort det går!

de togs 2 olika bilder på engla i klassiskt rymdenanda. herrejösses vilka tuffa bilder det blev! haha jag älskar att det ser rätt stelt och uppstyltat ut på ex dessa bilderna men i självaverket så spexades det mest och jag vet inte hur många bilder som togs på collins (englas följeslagare till gossedjur) rumpa .. hm?

jag fick ett samtal igår om att jag kunde hämta dessa bilderna samt den andra, ni vet den här med armpuffarna? den har det gjorts en förstoring på 50x70 som jag tänkte rama in och sätta upp! :)

här hittar ni tidningen och de andra bilderna!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback