ge mig sommar!

2012-03-13 | 09:13:25


sicilien november -11.

visst visst alla är vi lyckliga över att solen lyser på himlen, luften börjar kännas en gnutta varmare, fåglarna kvittrar och en och en annan liten blomma har funnit sin väg upp. dock så tycker jag det är sanslöst jobbigt när det hattas fram och tillbaka, snö här, kyla där också lite värme på det! jag vill ha det beståend, nu är våren här!

idag hade engla gympaskor på sig och skalkläder! det är premiär för gympaskor i skolan och imorse var hon lycklig över att få ta dem på sig. "mamma det känns rätt konstigt att gå med gympaskor ute .. det var så länge sen sist". men om man ska tro vädret på tv4 så är det inte här för att stanna .. imorgon är de 3-4'c igen ..

bort med allt hattandes och ge oss sommar, bestående värme, bara ben och en sol som värmer på riktigt! jag vet att jag vill rusa förbi lite och gå händelserna i förväg men jag viiiiillll ha soooommmmaaaarr, nuuu!!!


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Så fin hon är i håret :)



Ja du sol och värme skulle vara härligt nu, men jag gillar våren jätte mycket. Tycker det är fantastiskt hur naturen vaknar till liv igen efter månader av mörker...



Kram

2012-03-13 11:18:00 http://fantastiskamamman.se
HOTFASHION

Åh vad härligt!

2012-03-13 23:36:33 http://hotfashionpics.tumblr.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback