på vardagsrumsväggen.

2012-06-01 | 13:45:38

fina hundar illustrerade av lisa bengtsson!

jag är rätt dålig på de här med att få upp saker på väggarna här hemma, mest för jag har svårt att komma på vad jag/vi gillar och få till det med inredningen. jag kan pendla mella massa olika saker och tillslut blir det liksom ingenting utav det.

men i måndags när jag var en tur till stan och skulle reklamera ett par shorts så kikade jag förbi en inredningsbutik på gamla brogatan där de säljer lisa bengtsson inredning och hittade som jag srev om tidigare en vit-guldig kudde på 50% rea men även dessa tavlorna!

jag har kikat på dem ett bra tag på nätet men inte kommit mig för att beställa hem dem. nu när jag såg dem irl så kunde jag inte motstå att köpa hem 4 st vykort :) i måndags kväll åkte vi till ikea och köpte ramar och sedan blev det fix och trix kvällen lång med att få upp dem i rätt höjd. men visst blev det fint?

jag älskar att hundarna har namn som står nedtill, sixten, hugo, barbro och ulrika eleonra är de som fick flytta in hos oss :) sen är det ju inte fel att min sambo är hundgalen och älskar allt vad hundar heter ;)

Kommentarer
Anna

Ah, sådana där tavlor vill jag också ha! Min man är dock inte hundtokig.. Och de blir ju inte bättre att han avskyr taxar. Undrar hur jag ska lura honom att införskaffa dom? Några tips? ;)

2012-06-06 19:39:59 http://luene.blogg.se/
julia

åh, inred min framtida lägenhet!!!!

Linda

Snyggt!

2012-06-23 16:38:29 http://megafonen.nu/linda
Emma

Hej! Vart kmr det fina bordet ifrån? Tack!

2012-09-16 19:25:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback