tillträde!

2012-01-20 | 06:57:27

okej jag pratade om kaos tidigare i veckan. jag tar tillbaka det, alla gånger. i de läget visste jag inte var kaos var - överhuvudtaget! nu kan jag skriva under på att vårat hem är kaos i alla ordets bemärkelser. men! idag är dagen då vi får tillträde till vår nya lya i sundbyberg ♥

det är galet att den här dagen äntligen har kommit! nu ska det packas in i bilen, off till sumpan för lite formaliteter innan nycklarna är våra!! sen blir det väl skyttetrafik mellan gammla o nya lägenheten, ikea och diverse målar - och bygg butiker! nu ska en vägg rivas, det ska målas om och fixas. hands up för sundbyberg!

wish us luck ♥


en liten del av min "inspirations mapp" här på datorn!


Kommentarer
Julia

Åh va kul för er :) lycka till!

2012-01-20 08:28:57 http://juliasbullar.blogg.se/
Hemma hos Elinor

Lycka till och hoppas allt flyter på smidigt idag!



kram

Tess på Textilfabriken

Härlig inspiration, gillar sängen mot tegelväggen.

Har du och C samma typ av inredningsstil?

Jag och Fred har verkligen INTE det! hahaha, vet inte hur jag ska lösa vår inredning...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback