kaos!

2012-01-16 | 06:28:20

nu är nedpackningen ett faktum! det stårt kartonger längst hela spegelväggen i hallen och skåpen i köket ekar toma! känns skönt att har börjat packa och vara "på väg". idag mina vänner så är det bara 4 dagar kvar till flytten :) det känns helt sjukt om jag ska vara ärlig. att vi står här nu - och faktiskt ska flytta!

när vi bestämde oss för att ta hit en mäklare som skulle "kika lite" på lägenheten och se om det var någon idé att lägga ut den på hemnet så var vi mest inställda på att bo kvar något år till. well, det blev inte så. det gick i ett rasande tempo med försäljning av vår lägenhet på onsdagen och köp av sumpan lägenheten på torsdagen!

i helgen har vi även varit och köpt ny diskho, blandare och ugn! det kändes sådär att langa fram kontokortet men det känns pirrigt i magen. jag tror vårat kök kommer bli topp! vi har varit och valt bänkskiva också och hällen är redan inköpt! nu återstår ett par svängar till ikea sen är vi nog all set :) aaah galet spännande!


idag kommer engla hem till kaoset ♥


Kommentarer
Hemma hos Elinor

Förstår att det är spännande :))



Men snart såå.



Ha en bra dag

Livet med tre

Åh det är så roligt att göra nytt kök.. jobbigt , många val men jätte kul! Och det känns så speciellt att stå där i sitt färdiga kök sen..som DU faktiskt valt.

Ska bli kul att se sen :-)

Lycka till med flytten!

Kram

Livet med tre

Förresten..

Jag har nominerat dig till en Award. Du får säkert mängder av sådana.. Men av mig får du den för att du är den bloggen jag följt allra längst. Jag vill tacka dig för att all inspiration du gett och ger mig. Jag älskar att följa dig och Engla och hur konstigt det än låter så har ni blivit en del av min vardag. Tack för det!

Awardrn hittar du på min blogg.. Orkar du skicka vidare så gör det annars.. Sug bara åt dig äran, det finns folk ute i blogg världen som tycker om dig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback