blomster ♥

2012-01-13 | 09:35:39


mitt hem för några månader sen ♥

åh jag längtar efter lite värme nu .. jag vill ha vår! även om man säger att vintern inte riktigt kommit till stockholm ännu och att man egentligen inte vet om den ens gör det i år så är jag fruktansvärt trött på mörkret. snön har visserligen mestadels negativ inverkan på mig men EN positiv - ljus! det lyser upp marken och gör denna årstiden uthärdlig.

nu ska det väl ändå gå åt ljusare tider? jag längtar efter kvalitéts tulpaner, hortensia, pioner och ranunkel så det skriker om det! när vi flyttat in i den nya lägenhet kommer jag överösa den med blommor till höger och vänster. varenda liten vas jag äger ska få sig en blomma :) haha är det bara jag som är så här blom-tokig?


Kommentarer
Hondjur

Det är en ekonomisk fråga mest.. Lägenheten BÖR vara fylld med blommor :)

2012-01-13 10:38:26 http://etthondjur.blogg.se/
Maria

Åh jag är lika blomtokig! Köper tulpaner redan ny, även om det är så dålig kvalité. Det märks att de är snabbt uppdrivna. Köpte även tulpanlökar och krokus i kruka. De blir så himla fina och står sig längre. Är glad att orkidéerna i alla fall blommar året om!



Och nu är vi ju över backkrönet och dagen har redan blivit 30 min längre. Härligt!

2012-01-13 22:49:46
Tess på Textilfabriken

Spännande att gå i flytttankar, jag är i samma läge!

Räknar dagarna tills man får den nya nyckelknippan i handen...bara 40 kvar nu... ;)

2012-01-15 00:32:06 http://textilfabriken.com
Sara

Hej!

Du som har koll på POP! :) Vet du om butikerna kommer att få in den fina regnkappan med prickar på? Tänkte beställa den i e-butik. Men den är nu REDAN slut i strl 98-104. Så trist..

2012-01-15 21:38:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback