AW

2012-01-05 | 07:49:13


bilder från ett fantastiskt nyår!

igår var vi riktigt rikgit hurtiga faktiskt. efter middagen så drog jag upp christian ur soffläge och fick med honom ut på en 45 minuters promenad! jag har verkligen börjat få halv panik över att jag inte rör mig som jag tror jag behöver. visst att man springer runt hela dagarna men utöver det, jag behöver det verkligen!

idag ser min kväll inte riktigt ut som gårdagens. ingen promenix här inte :) ikväll ska jag ta mitt pick o pack och åka in till stan för en härlig afterwork med lisa och maja ♥ det var alldelse för länge sen vi sågs och ja, så här 5 daga efter nyår så har väl den kvällen börja gå ur min kropp. jäklar vilken kväll vi hade! mer om de sen :)


Kommentarer
maria

Den efterrätten såg inte dum ut :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback