2 dagar!?

2012-01-18 | 07:18:46

nu är nedräkningen verkligen på sluttampen! på fredag morgon klockan 9.00 ska vi få nycklarna till vår nya lya i sundbyberg :) jag önskar lite lätt att jag skulle kunna hoppa över onsdag + torsdag och bara få stå där med nycklarna i handen nu! :) haha. men packning och allmänt kaos är väl en del av charmen eller något?

engla har klagat på ont i magen under gårdagen och hennes fröken ringde mig för lite tidigare hämtning. så ja, mitt i kaoset så är jag tvungen att vabba och ha en liten engla som hjälper (själper) i packningen och rensning! inte helt optimalt eftersom jag har semester imorgon och början av nästa vecka och har såklart en miljard saker jag borde tagit tag i å¨jobbet idag. får bli vi mailen! gah.

jag vet inte om det är "nervös mage" eller om hon har ont i magen av någon annan anledning. det återstå att se hur det utvecklas antar jag .. hoppas vi slipper ont idag ♥


Kommentarer
Mela

Du har en blog award att hämta hos mig :)

2012-01-18 11:27:25 http://melano.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback