torsdag!

2012-02-16 | 08:11:18

tulpaner till förbannelse här hemma.

den här veckan har gått svindlande fort måste jag säga! måndagarna försvinner av sig själva eftersom jag är ledig men sen har det bara spurtatt! vi har två planer den här helgen och den första är bowling (engla har snöat in på det) och den andra är barnkalas hos nova på söndag. rätt skönt med en 'ledig' helg :)

nu ska christian åka med engla till skolan. engla är halv nöjd för jag har ingen koll på om gympan är på mornarna i den nya skolan och förken gillar icke att byta om i skolan om så är fallet. knäppisen! jag ska snart styra kosan mot duvbos t-bana och bege mig till stan och HK straxt. möte all day long!

höres senare ♥ ha en fin dag!

Kommentarer
Sandra

Vad fint ni har fått det. Ser fram emot att se fler foton på nya lyan :)

Jag har själv nyligen satt upp Josef Frank-tapeten hemma och är toknöjd.



Kram

2012-02-16 09:24:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback