mon amie

2012-02-20 | 19:50:16

mon amie koppar från rörstrand ♥

denna dagen har tillbringats mestadels i bilen men med finaste sällskapet och grymma resemål! jag och lisa har kört roadtrip från myrorna i ropsten till  indiska i värtahamnen till gustavsbergs porslins outlet till plantagen.

häftigt värre :)

tanken var egentligen bara myrorna men vi är rätt bra på att sväva iväg och hitta på annat. ja jag kan väl säga att alla målen gav frukt? jag har bla fyndat en fin lampa & krok, mon amie koppar, mon amie teburk, gustavsbergs liljekonvalj kruka och hysteriskt fina hortensior! nu är vårat vardagsrumsfönster äntligen klätt med blommor, en fin fin lampa och gamla böcker fyndade för en tia styck!

i framtiden (en snar sådan) så ska jag visa er hur vårat hem ser ut - lite mer ingående! just nu vill jag bara vinka av vår gamla soffa och välkomna vårat nya soffbord .. ja någon soffa har vi icke hittat än. hjälp?


Kommentarer
Hondjur

Haha. Blir C glad nu tror du?

Eller sådana saker kanske är ok iofs ;)

Jag menar - nu Har ni ju faktiskt flyttat ;)

2012-02-20 22:04:58 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback