i englas rum!

2012-02-24 | 08:09:26


fjärilstavla kea pärlram zarahome lampa indiska snirkelram från ny kuddar svenskttenn och h&m home.

egentligen så är väl englas rum och hallen minst klart i hela lägenheten. jag har inte riktigt kommit till att sätta upp tavlor, sänglampa, hyllor och hennes tv ännu .. det krävs nämligen en slagborr har jag lärt mig :) betongväggar är big nono för dannes vanliga borr.

dock så ska jag slå upp lite tavlor över hennes lilla bänk från åhléns. det ska bli som en liten tavelvägg med guldspegel och tavlor på englisen själv och lite annat smått och gott! kommer nog bli fint.

vi har fått upp 5 saker på väggarna i lägenheten, 6 om man räknar med vår nya tv i vardagsrummet. det går långsamt framåt :) det är svårt att sätta en spik i nytapetserade rum eller på nymålade väggar! en spegel har fått komma upp på liljekonvalj väggen, två tavlor i hallen, en i vardagsrummet över drinkvagnen också denna fina fjärilstavlan från ikea i englas rum! lite otippad att den är därifrån kan jag tycka :)


Kommentarer
mammaxtre

Fjärilstavlan blev jag väldigt förtjust i. Så fint hon får det i sitt rum.



Ha en fin lördag

2012-02-25 07:57:52 http://mammaxtre.blogg.se/
Gabbi

Fin blogg :D Gör du bloglovin'byten?

2012-02-25 10:09:37 http://gabriellaita.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback