godmorgon!

2012-02-22 | 07:33:56


lilla stumpan är pigg iaf ♥

inte för att den är speciellt god .. jag har varit vaken halva natten och lyssnat på min sjuka sambo som hostat ut lungorna, vändt och vridit sig och varit uppe och duschat mitt i natten. stackaren - såklart! men det är mindre kul när man inte kan ligga och sova halva dagen utan måste upp vid 6.30 och iväg till skola o jobb:( dö-trött!

det ger sig säkert med lite kaffe! ska försöka vänja mig vid tanken på att jag inte kan sträcka armarna över huvudet pga träningsvärk typ överallt oxå. jag och kim körde kvälls pump igår .. hjälp! jag är verkligen sjukt svag har jag kommit fram till. kul med lägsta vikterna och armar och ben darrar som asplöv. haha!

vi ska köra 3 dagar i veckan (kim har ju kört lite längre än jag ....) och jag ska verkligen försöka komma igång ordentligt nu! jag måste ju .. gud jag kommer bli en soffjäsare annars!


Kommentarer
Siss

Hade inte du köpt kort på Friskis i stinsen? Puss

2012-02-22 08:14:26
Hondjur

Lättare sagt än gjort dear ;)

Men lycka till :)

2012-02-22 11:13:09 http://etthondjur.blogg.se/
Maria

Oj oj oj.. Finns inget som gör så ont som träningsvärken efter ett pump pass. Men det är härlig smärta!

Man vet verkligen att kroppen använts och att man lever..

Längtar tills jag kan utmana min kropp så igen.. just nu är jag glad över varje dag jag lyckas ta mig utanför dörren ;-)



Kram kram!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback