en liten bit av våren ♥

2012-02-18 | 12:56:43



duschdraperi h&m home 179kr

i gamla lägenheten hade vi en ducshkåpa eller vad det kallas? glas-skjutdörrar typ. nu i nya lägenheten så är badrummet rätt trångt och man har klämt in ett badkar, det lär ha varit standard någon gång antar jag. vi har ju planer på att renovera badrummet men det är i framtiden, ingen brådska alls vad vi känner!

så nu får man iaf piffa upp det med lite färg och härligheter! det går annars i svart och vitt - inte min femma! lisa tipsade mig om det här draperiet på h&m home så jag pilade mig iväg förra helgen och inföskaffade ett och oj vilket lyft! det är fantastiskt med lite vår inne i badrummet .. nu vill vi bara att den ska komma på riktigt också ♥


Kommentarer
Tess på Textilfabriken

Wawewo-wa, vad fint!

Min sambo skulle dock aldrig gå med på att ha fjärilar i badrummet, men gick in på hemsidan och det snudd på genomskinliga, med klädnypor, det var lite mer åt rätt håll för oss!

2012-02-20 07:12:32 http://www.textilfabriken.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback