25 dagar senare!

2012-02-15 | 09:25:20

åååh ni anar inte som jag längtat efter denna dagen! då vårat trådlösa internet - efter många turer - är fixat och går att använda :) jag har alltså inte slutat blogga, bara haft ett ofrivilligt blogg-uppehåll. kanske lika bra egentligen? vi har ju som ni säkert har lite koll på flyttat! äntligen! och med flytt kommer massor av fix och don!

vi har kommit iordning rätt så hyffsat och väggen som "bara" skulle rivas mellan kök och vardagsrum är long gone! vi har fotat massor under resans gång så jag kommer ha ungefär 711 blogg inlägg framöver, haha!

tapeten i föregående inlägg är uppe, så även josef franks våklockor i köket. iih jag älskar vårat hem! ska bli så kul att få visa er sneakpeaks som förhoppningsvis kan inspirera. men ja, det är ju såklart en del kvar .. att vara optimistisk är bra men det gör också att jag blivit besviken både en och två gånger ..

det var ju "bara" att riva?
right? nja ..


Kommentarer
ulrika

så roligt med en uppdatering :) har kikat in här ibland för att se om det kommit upp nåt nytt! lycka till med lägenheten!

2012-02-15 11:31:37
Maria

Kul att du är "tillbaka" och vad roligt det ska bli att få se lite bilder från nya lyan :-)



Kramar!!

Hondjur

Hurra!! She´s back! :))

iiih, vad jag väntat på bilder! Lägenhet, engla och du såklart :)

KRAM!

2012-02-15 18:07:31 http://etthondjur.blogg.se/
Malin H

Hej, vad roligt att du är tillbaka, har kikat in ibland för att se om du "kommit tillbaka"...känner igen mig i dina ord..."bara" att riva, vi ska nämligen renovera vårt kök här hemma och riva en vägg mellan kök och matrum, men det är mycket som ska göras innan dess....som i varje fall inte jag tänkt på ;) lycka till med ert nya boende.

2012-02-15 21:15:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback