vab!

2012-04-17 | 08:40:17


liten i söndags.

efter att engla hostat sig till sömns igår och snorat en hel del så väckte jag henne tidigt imorse för att kika på hennes ögon som igår morse hade tendens till ögoninflammation (eller förkylning i ögonen som läkaren sa när vi var inne för några år sen med liknande symptom).

fröken öppnade sin blå på halv läge och jag konstaterade att ja, det bli vab idag. damn! jag bäddade om henne och sa att hon skulle somna om och hon sover fortfarande ♥ någon infektion har hon defenitift i kroppen.

det blir till att vara hemma idag igen. jag kikar runt lite på vad vi kan ladda för filmer och mysa framför och har fastnat lite vid harry potter 3. engla har inte sett den då den, tillskillnad från de första 2, är från 11 år och inte 7 år. dock så tänker jag att de är väl bara till att blunda? äh jag vet inte .. det slutar väl med en häxa i familjen eller typ den vita stenen :) vi får väl se när fröken behaga vakna!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback